Contact
U kunt ons altijd bereiken
ICS is 7 dagen per week, 24 uur per dag, telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 24.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 24.00 uur te woord.
Veelgestelde vragen
Via onderstaande link vindt u een overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Telefoon
Kies de juiste Servicedesk, selecteer uw Card en bel naar het telefoonnummer dat ernaast staat. Het telefoonnummer staat ook achterop uw Card.
- Telefoonnummers Visa Servicedesk
Uw Card telefoonnummer World Card 020 - 6 600 678 World Panda Card 020 - 6 600 678 World Card Gold
020 - 6 600 555 World Card Platinum 020 - 6 600 616 ICS GO Card 020 - 6 600 678 ANWB Visa Card 020 - 6 600 660 ANWB Visa Gold Card 020 - 6 600 660 ASN Creditcard 020 - 6 600 600 Bank ten Cate World Gold Card 020 - 6 600 600 BMW Visa Card 020 - 6 600 600 NSkiV Visa Card 020 - 6 600 600 SNS Creditcard 020 - 6 600 188 RegioBank Creditcard 020 - 6 600 598
- Telefoonnummers Mastercard Servicedesk
Uw Card telefoonnummer Mastercard Classic 020 - 6 600 766 Mastercard Gold 020 - 6 600 555 ANWB Mastercard 020 - 6 600 660 EuroClix Mastercard 020 - 6 600 725 InsingerGilissen Gold Card 020 - 6 600 014 KNAC Mastercard Gold 020 - 6 600 768 Knab Creditcard 020 - 6 600 702 LadyTalk Mastercard 020 - 6 600 725 Mastercard Classic PaySquare 020 - 6 600 766 Mastercard Black 020 - 6 600 015 Mercedes Card 020 - 6 600 725 Staalbankiers Mastercard Gold 020 - 6 600 016 Van Lanschot Creditcard Gold 020 - 6 600 010 Handelsbanken 020 - 6 600 725
Heeft u vragen over het Doorlopend Krediet, dan kunt u bellen naar telefoonnummer 020 - 6 600 630.
Wilt u ons een e-mail sturen? Dat kan via het contactformulier in Mijn ICS.
Adres
Postadres
International Card Services BVPostbus 23225
1100 DS Diemen
Bezoekadres
International Card Services BVWisselwerking 58
1112 XS Diemen
Card verloren of gestolen
Bent u uw Card verloren of is deze gestolen? Geef de vermissing dan zo spoedig mogelijk door aan de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611. Uw Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Deze afdeling is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook vanuit het buitenland.
Geld overmaken naar uw Card
Wilt u geld overmaken naar uw Card? Via Mijn ICS en de ICS Creditcard app kunt u heel eenvoudig geld storten. Na het inloggen in Mijn ICS kunt u via 'Overzicht' de betaling doen met iDEAL van uw bankrekening naar uw Card. Het geld is direct beschikbaar.
U kunt ook geld overmaken naar onderstaand rekeningnummer. Vermeld bij uw overschrijving als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer.
- ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
Vanaf een buitenlandse bankrekening:
- IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
- BIC: ABNANL2A
- Adres: ABN AMRO BANK NV
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
De kwaliteit van onze servicedesk
- Heeft u een klacht? Laat het ons weten
ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk.
Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de afdeling Klachtenmanagement van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV
T.a.v. afdeling Klachtenmanagement
Antwoordnummer 242
1100 VB DiemenIndien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of bij een bevoegde rechter. Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting, het ODR-platform, die uw klacht naar het KiFiD zal doorsturen.
Indien u één van de volgende Cards heeft kan uw KiFiD klacht namens ICS worden afgehandeld door Klachtenmanagement van ABN AMRO:
ABN AMRO Creditcards (Classic, Gold en Visa) ABN AMRO Meespierson Cards (Classic en Gold), ICS Visa Cards (Prepaid, Panda, World, Gold en Platinum), ICS Mastercards (Prepaid, Classic, Gold en Black), ANWB Creditcards (Prepaid, Visa Classic, Silver, Gold, Mastercard), KNAC Mastercard, de Bijenkorf Card, BMW Visacard, Euroclix Mastercard, Ladytalk Mastercard, Mercedes Card en NSkiV Visa Card.
- Ons klantenservice kwaliteitskeurmerk
De klantenservice van ICS voert als één van de twaalf organisaties in Nederland het ITO kwaliteitskeurmerk. Stichting ITO beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening aan de hand van normen die zijn gebaseerd op klantverwachtingen. Dit certificaat garandeert dan ook een kwalitatief goede klantenservice. ICS is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar vanuit de hele wereld.