Zo werkt de Aflevergarantie
Heeft u iets gekocht met uw creditcard en is het niet of niet goed aangekomen? Daar hoeft u zich als klant van ICS geen zorgen over te maken. U heeft Aflevergarantie op vrijwel al uw aankopen. Dat betekent dat u een verzoek kunt doen om uw geld terug te krijgen als het product niet, te laat of verkeerd is geleverd. Het gaat hier ook om internetbetalingen.
Bekijk de Algemene Voorwaarden
Aankoop niet of niet goed ontvangen?
- Probeer eerst of u er met de verkoper uit kunt komen.
- Lukt dit niet, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Dan kunt u de transactie betwisten.
- Vul dit formulier in: Bestelde producten zijn niet/verkeerd geleverd of nep (pdf)
Meer weten? Ga naar Onterechte afschrijving
Video: Aflevergarantie, een gerust gevoel
Wat valt er onder de Aflevergarantie?
Aflevergarantie is er voor producten die niet, niet op tijd of verkeerd zijn geleverd. Ook in de volgende gevallen kunt u uw geld terugkrijgen:
- U heeft een abonnement opgezegd, maar er wordt nog geld afgeschreven van uw creditcard.
- Het product dat u heeft ontvangen is niet hetzelfde als u besteld heeft, of het is nep.
- U heeft een hotelovernachting geannuleerd volgens de voorwaarden, maar uw geld niet teruggekregen.
Zoekt u informatie over:
- Zo werkt de Aankoopverzekering
- Zo werkt de Aflevergarantie
- Claim indienen verzekering
- Bekijk alle creditcard voordelen
Neem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn ICS.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen