Zo werkt de Aflevergarantie

Heeft u iets gekocht met uw creditcard en is het niet of niet goed aangekomen? Daar hoeft u zich als klant van ICS geen zorgen over te maken. U heeft Aflevergarantie op vrijwel al uw aankopen. Dat betekent dat u uw geld terugkrijgt als het product niet is geleverd, of als het niet op tijd of verkeerd is geleverd. Cardhouders kunnen een verzoek doen tot een terugvordering van het afgeschreven geld, dit is nog geen garantie. Het gaat hier ook om internetbetalingen.

Bekijk de Algemene Voorwaarden

Aankoop niet of niet goed ontvangen?

  1. Probeer eerst of u er met de verkoper uit kunt komen.
  2. Lukt dit niet, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Dan kunt u de transactie betwisten.
  3. Vul dit formulier in: Bestelde producten zijn niet/verkeerd geleverd of nep (pdf)

Meer weten? Ga naar Onterechte afschrijving

Video: Aflevergarantie, een gerust gevoel

Wat valt er onder de Aflevergarantie?

Aflevergarantie is er voor producten die niet, niet op tijd of verkeerd zijn geleverd. Ook in de volgende gevallen kunt u uw geld terugkrijgen:

  • U heeft een abonnement opgezegd, maar er wordt nog geld afgeschreven van uw creditcard.
  • Een reisorganisatie waar u net een vakantie heeft geboekt, gaat plotseling failliet.
  • Het product dat u heeft ontvangen is niet hetzelfde als u besteld heeft, of het is nep.
  • U heeft een hotelovernachting geannuleerd volgens de voorwaarden, maar uw geld niet teruggekregen. 

Neem contact met ons op

  • Telefonisch

    Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.

  • Contactformulier

    Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn ICS.

  • Postadres

    Postbus 23225, 1100 DS Diemen