Onterechte betaling

Ik herken deze transactie niet - wat nu?

Ziet u een betaling op uw rekeningoverzicht die u niet herkent, of waar u geen toestemming voor heeft gegeven? Geen zorgen. Als het nodig is, boeken wij het geld terug.

Kijk nog even goed of het misschien toch klopt

Kijk in uw agenda: heeft u rond die tijd misschien een reis gemaakt, of online iets gekocht? (Tip: maak bij elke online aankoop een schermafbeelding van de bevestiging van uw bestelling. Verzamel ze in één map.) Via PayPal betaald? Dan staat in de omschrijving eerst 'PayPal'.

Onterechte betaling: probeer er uit te komen met de verkoper

Klopt er inderdaad iets niet? Neem contact op met de verkoper om tot een oplossing te komen. Wij vragen u om bewijs dat u contact heeft gezocht met de verkoper, bijvoorbeeld een verstuurde e-mail. Via Google kunt u de contactgegevens van de verkoper opzoeken.

Kies een van deze 4 formulieren en leg de situatie uit

Komt u er niet uit met de verkoper, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Download het formulier dat het beste past bij de situatie. Vul het in en voeg uw bewijzen bij.

Stuur het formulier op, per mail of per post

E-mailadres voor onterechte betalingen: chargeback@icscards.nl

Postadres ICS:
International Card Services BV - t.a.v. Chargeback
Postbus 23225
1100 DS Diemen

Wij proberen uw geld terug te krijgen

Wij onderzoeken de transactie en proberen het geld voor u terug te krijgen.

Fraude? Meld het meteen!

Is uw Card gestolen, of bent u de Card kwijt en zijn er daarna bedragen afgeschreven die u niet herkent? Dan is het belangrijk dat u ons meteen belt.