Rekeningoverzicht (online) betalen
Via Mijn ICS en de ICS Creditcard app ziet u hoeveel u nog te besteden heeft met uw creditcard. Ook vindt u het openstaande saldo terug. Heeft u nog een bedrag openstaan? Bekijk hieronder de manieren om dit terug te betalen.
Hoe betaal ik openstaande bedragen terug?
U kunt op de volgende manieren uw rekening betalen. Net wat u handig vindt.
- Via automatische incasso
Wilt u zeker weten dat u op tijd betaalt, zonder dat u iets hoeft te doen? Kies dan voor een automatische incasso. Dan schrijven wij het openstaande bedrag van uw bankrekening af. Dit gebeurt maandelijks, 5 tot 7 werkdagen, nadat uw nieuwe rekeningoverzicht online staat. - Met de ICS Creditcard app
Bij 'Overzicht' in de app ziet u hoeveel u heeft besteed. U kunt uw rekening meteen betalen met de app. De betaling die u doet met iDEAL wordt meestal direct verwerkt. Tussen 22.30 uur en 03.00 uur worden betalingen niet verwerkt. Betalingen die u dan doet worden na 03.00 uur bijgeschreven. Heeft u onze app al gedownload? Meer over de ICS Creditcard app. - In Mijn ICS
Via Mijn ICS doet u uw (extra) betaling via iDEAL. De betaling wordt meestal direct verwerkt op uw Card. Tussen 22.30 uur en 03.00 uur worden betalingen echter niet verwerkt. Betalingen die u dan doet via iDEAL worden na 03.00 uur bijgeschreven. Heeft u geen openstaand saldo? Lees dan meer over extra geld op uw rekeningoverzicht zetten. - Via internetbankieren
U kunt ook betalen via internetbankieren. Dit is vooral handig als u Mijn ICS nog niet gebruikt. De verwerking duurt 1 tot 2 werkdagen.
- Bekijk hier onze rekeningnummers
- ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
Vanaf een buitenlandse bankrekening:
- IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
- BIC: ABNANL2A
- Adres: ABN AMRO BANK NV
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
Belangrijk: vermeld bij uw betaling als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer. Dit nummer vindt u in Mijn ICS en op uw rekeningoverzicht.
Uw rekening betalen
Met uw ICS Creditcard heeft u 21 dagen de tijd om het openstaande saldo op de Card kosteloos terug te betalen. U vindt de uiterste betaaldatum op uw rekeningoverzicht.
Meer over rente en kosten van uw Card
Betalingsregeling
Verwacht u dat u het minimaal te betalen bedrag, dat op uw rekeningoverzicht staat, niet kunt betalen? Of is uw ICS creditcard geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan is het belangrijk dat u er vroeg bij bent om het probleem op te lossen. Neem contact op met ons.
Zoekt u informatie over:
- Betalen met uw Card
- Pincode vergeten
- Contant geld opnemen
- Rekeningoverzicht (online) betalen
- Betalen met de ICS Creditcard app
- Geld overboeken van Card naar bank
- Betaalgegevens wijzigen
- Extra geld storten en sparen
- Contactloos betalen
- Mijn Card werkt niet: 7 oplossingen
- Tips voor terugbetalen
- Gespreid Betalen Faciliteit opzeggen
Neem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn ICS.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen