Contact

U kunt ons altijd bereiken

International Card Services BV (ICS) is 7 dagen per week, 24 uur per dag, telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag tijdens kantooruren te woord.

Telefoon

ABN AMRO Card

ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123

Het telefoonnummer staat ook achterop uw Card.

ABN AMRO MeesPierson Card

Neem contact op met uw private banker.

E-mail

Wilt u ons een e-mail sturen? Dat kan via het contactformulier in Creditcard Online.

Adres

Postadres

International Card Services BV
Postbus 23225
1100 DS  Diemen

Bezoekadres

International Card Services BV
Wisselwerking 32
1112 XP  Diemen

Card verloren of gestolen

Bent u uw Card verloren of is deze gestolen? Geef de vermissing van zo spoedig mogelijk door aan de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611. Uw Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.

De afdeling Verlies & Diefstal is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook vanuit het buitenland.

Geld overmaken naar uw Card

Wilt u geld overmaken naar uw Card? Dat kan door geld over te maken naar onderstaand rekeningnummer:

  • ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)

Vermeld bij uw overschrijving als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer. U vindt dit nummer bovenaan de pagina 'overzicht' als u bent ingelogd op Creditcard Online.

Algemene vragen over ABN AMRO

Voor algemene vragen over ABN AMRO kunt u bellen naar 0900 - 00 24 (€ 0,10 per minuut).

Vanuit het buitenland: +31 10 241 17 20 (collect call mogelijk).

De kwaliteit van onze servicedesk

Bent u niet tevreden?

ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.

Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:

directievraag@icscards.nl

of per post naar:

International Card Services BV
T.a.v. het Directiesecretariaat
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen

Indien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl) of bij een bevoegde rechter. Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform), dat uw klacht naar het Kifid zal doorsturen.

Ons klantenservice kwaliteitskeurmerk

De klantenservice van ICS voert als één van de twaalf organisaties in Nederland het ITO kwaliteitskeurmerk. Stichting ITO beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening aan de hand van normen die zijn gebaseerd op klantverwachtingen. Dit certificaat garandeert dan ook een kwalitiatief goede klantenservice. ICS is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar vanuit de hele werld.