Contact
U kunt ons altijd bereiken
International Card Services BV (ICS) is 7 dagen per week, 24 uur per dag, telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 24.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 24.00 uur te woord.
Veelgestelde vragen
Via onderstaande link vindt u een overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Telefoon
ABN AMRO Card
ABN AMRO Creditcard Services: +31 (0)20 - 6 600 123
Het telefoonnummer staat ook achterop uw Card.
ABN AMRO MeesPierson Card
ABN AMRO Creditcard Services: +31 (0)20 - 6 600 400
Wilt u ons een e-mail sturen? Dat kan via het contactformulier in Creditcard Online.
Adres
Postadres
International Card Services BVPostbus 23225
1100 DS Diemen
Bezoekadres
International Card Services BVWisselwerking 58
1112 XS Diemen
Card verloren of gestolen
Bent u uw Card verloren of is deze gestolen? Geef de vermissing van zo spoedig mogelijk door aan de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611. Uw Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.
De afdeling Verlies & Diefstal is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook vanuit het buitenland.
Geld overmaken naar uw Card
Wilt u geld overmaken naar uw Card? Dat kan door geld over te maken naar onderstaand rekeningnummer:
- ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
Vanaf een buitenlandse bankrekening:
- IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
- BIC: ABNANL2A
- Adres: ABN AMRO BANK NV
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
Vermeld bij uw overschrijving als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer. U vindt dit nummer bovenaan de pagina 'overzicht' als u bent ingelogd op Creditcard Online.
Algemene vragen over ABN AMRO
Voor algemene vragen over ABN AMRO kunt u bellen naar 0900 - 00 24 (u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten).
Vanuit het buitenland: +31 10 241 17 20 (collect call mogelijk).
De kwaliteit van onze servicedesk
- Bent u niet tevreden?
ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.
Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de afdeling Klachtenmanagement van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV
T.a.v. afdeling Klachtenmanagement
Antwoordnummer 242
1100 VB DiemenIndien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl) of bij een bevoegde rechter. Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform), dat uw klacht naar het Kifid zal doorsturen.
- Ons klantenservice kwaliteitskeurmerk
De klantenservice van ICS voert als één van de twaalf organisaties in Nederland het ITO kwaliteitskeurmerk. Stichting ITO beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening aan de hand van normen die zijn gebaseerd op klantverwachtingen. Dit certificaat garandeert dan ook een kwalitatief goede klantenservice. ICS is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar vanuit de hele wereld.