Mijn ABN AMRO creditcard werkt niet: 7 oplossingen

ABN AMRO creditcard niet geaccepteerd

Kunt u niet betalen met uw ABN AMRO creditcard? Met deze tips lost u het snel op:

  1. Heeft u een nieuwe ABN AMRO creditcard? Het kan zijn dat u uw creditcard nog moet activeren.
  2. Weet u zeker dat u de juiste pincode heeft gebruikt? U kunt altijd uw pincode opvragen.
  3. Bij online betalingen: controleer of u het goede wachtwoord gebruikt.
  4. Werkt opdracht goedkeuren in de ABN AMRO Creditcard app niet? Voer de juiste toegangscode in. Of zorg ervoor dat de vingeradruk of gezichtsherkenning hetzelfde is als het origineel.
  5. Bij betaalautomaten: check de chip en de magneetstrip van uw ABN AMRO creditcard. Is dit beschadigd? Dan kunt u een nieuwe Card aanvragen.
  6. In winkels: check of uw ABN AMRO creditcard wel geaccepteerd wordt: dit ziet u aan het Visa / Mastercard logo.
  7. Misschien heeft u uw maandelijkse betaling niet voldaan. U kunt alsnog voor uw rekeningoverzicht betalen in Creditcard Online.

Kunt u uw ABN AMRO creditcard nog steeds niet gebruiken? Wij staan voor u klaar om het op te lossen.
Neem contact op met ABN AMRO creditcard Services.

Neem contact met ons op

Telefonisch

Heeft u een vraag? We helpen u graag. Bel ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Contactformulier

Stuur een e-mail via het contactformulier in Creditcard Online.

Postadres

Postbus 23225, 1100 DS Diemen