U heeft een bericht ontvangen over de wijziging van uw jaarlijkse bijdrage. Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen:
Wij hebben onze administratie doorgelopen en hierbij hebben wij vastgesteld dat bij een klein aantal klanten niet de juiste jaarlijkse bijdrage in rekening wordt gebracht. Dit heeft verschillende oorzaken, zo hebben wij in het verleden creditcards overgenomen van derde partijen of is er sprake van een administratieve fout. Om dit te corrigeren wordt vanaf 1 maart 2022 de jaarlijkse bijdrage voor alle klanten gelijk getrokken.
Heeft u de creditcard niet meer nodig? Dan kunt u deze hier opzeggen. Houdt u rekening met een maand opzegtermijn.
Naast de hoogte van de jaarlijkse bijdrage verandert er verder niets. U kunt uw huidige creditcard gewoon blijven gebruiken. U kunt er wereldwijd veilig en makkelijk mee betalen. Daarnaast zijn vrijwel alle aankopen die u online doet met uw ICS Card beschermd met de Aflevergarantie.
In het bericht dat u van ons heeft ontvangen staat vermeld voor welke producten de wijziging geldt. Alleen wanneer de Extra Card in het bericht wordt genoemd, wijzigt ook deze jaarlijkse bijdrage.
U hoeft niks te doen. De wijziging wordt inderdaad automatisch uitgevoerd. In het bericht dat u van ons heeft ontvangen kunt u terug vinden op welke datum de nieuwe jaarlijkse bijdrage voor het eerst in rekening wordt gebracht.