Maak een afspraak en vul uw gegevens aan

Identificeer u in 4 stappen

  1. Klik op de button ‘maak een afspraak’
  2. Log in met uw ordernummer en verificatiecode
  3. Kies zelf de datum, tijd en locatie
  4. Een medewerker van AMP Groep komt bij u langs. U identificeert zich en controleert uw gegevens
Maak een afspraak

U heeft een brief van ons ontvangen, omdat u een of meerdere Card(s) heeft, die zijn uitgegeven door International Card Services BV (ICS). Om uw Card(s) te blijven gebruiken, is het belangrijk dat u zich op tijd identificeert en uw gegevens controleert en eventueel aanvult. Maak daarom zo snel mogelijk een afspraak. Doet u dit niet voor de in de brief genoemde datum, dan kunt u uw Card(s) helaas niet meer gebruiken. We zeggen dan de overeenkomst(en) die wij met u hebben op.

 

Identificeer u via AMP Groep

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, werken we samen met AMP Groep. Dit bedrijf is gespecialiseerd in persoonlijke identificatie op locatie. Zo kunt u zich eenvoudig  (opnieuw) identificeren en uw gegevens controleren. Of dat nu op uw werk, bij u thuis, of op een andere locatie in Nederland is. Op www.mijnafspraak.nl of via een van de buttons op deze pagina kunt u gemakkelijk een afspraak maken. Lukt het niet om online een afspraak te maken? Dan kan dit ook telefonisch via 0900 - 267 56 44.

AMP Groep probeert de identificatie voor u zo makkelijk mogelijk te maken. De gegevens die u met AMP Groep deelt worden op veilige wijze doorgestuurd naar ICS en daarna direct uit hun systeem gewist. Identificeren is op deze manier dus volkomen veilig.

Hoe logt u in om een afspraak te maken?

U kunt inloggen met het ordernummer uit de brief en uw verificatiecode. Uw verificatiecode is uw geboortedatum, geschreven als ddmmjjjj. Stel uw geboortedatum is 4 maart 1960, dan is uw verificatiecode 04031960. Na het inloggen kunt u direct een afspraak maken.

Volg onderstaande stappen:

1. Klik op de button ‘maak een afspraak’

2. Log in met uw ordernummer en verificatiecode

  • Het ordernummer kunt u terugvinden bovenaan de brief die wij u stuurden
  • De verificatiecode is uw geboortedatum, geschreven als ddmmjjjj

3. Kies zelf de datum, tijd en locatie

4. Een medewerker van AMP Groep komt bij u langs. U identificeert zich en controleert uw gegevens

Maak een afspraak

Hoe werkt AMP Groep?
  • U maakt een afspraak via de online planner. U kiest zelf wanneer, waar en hoe laat.
  • Op de dag van de afspraak krijgt u rond 07.30 uur een bericht (sms en/of e-mail) met een tijdvenster van twee uur waarin de medewerker van AMP Groep langskomt.
  • Zodra de medewerker naar u onderweg is, ontvangt u een bericht (sms en/of e-mail) met de geschatte aankomsttijd. Op www.mijnafspraak.nl kunt u de actuele geschatte aankomsttijd volgen.
  • Heeft de afspraak plaatsgevonden? Binnen een week ontvangt u van ICS een bericht of u uw Card(s) kunt blijven gebruiken.
Met welke identiteitsbewijzen kunt u zich identificeren?

U kunt zich identificeren met:

  • Een paspoort
  • Een Nederlands rijbewijs 
  • Een Nederlandse identiteitskaart
Wat gebeurt er als u zich niet binnen 30 dagen identificeert?

Als u zich niet binnen 30 dagen na verzenddatum van de eerste brief identificeert en uw gegevens controleert, kunt u uw Card(s) niet meer gebruiken. Maak daarom zo snel mogelijk een afspraak. Wij adviseren u rekening te houden met verwerkingstijd.

Identificeert u zich niet?

De overeenkomst(en) die u met ICS heeft, worden 30 dagen na onze eerste brief opgezegd. U kunt uw Card(s) dan niet meer gebruiken.

Komen na controle gegevens niet overeen?

Als na de controle door ICS is gebleken dat uw gegevens niet hetzelfde zijn als in uw klantdossier, dan moeten wij deze per direct opzeggen. De reden is dat we dan niet kunnen vaststellen dat u de persoon bent waarmee International Card Services BV de overeenkomst(en) voor de Card(s) heeft gesloten. U kunt uw Card(s) dan niet meer gebruiken.

Verrekeningen

U ontvangt, na beëindiging van uw overeenkomst(en), nog een rekeningoverzicht van ons. Daarop staat vermeld of er nog een saldo moet worden verrekend. Ook de eventuele (gedeeltelijke) teruggave van uw jaarbijdrage wordt hier in verrekend. Het eventuele tegoed op Card(s) storten wij terug op uw bankrekening, na het beëindigen van de overeenkomst(en). Ontvangt u geen rekeningoverzicht, dan is alles afgehandeld.

Waarom moet u zich (opnieuw) identificeren en uw gegevens controleren?

Als financiële instelling willen we zelf en zijn we verplicht om te (blijven) voldoen aan wet- en regelgeving in het kader van het bestrijden en voorkomen van witwassen en terrorismefinanciering (Wwft). Daarom benaderen we de komende tijd al onze klanten om zich persoonlijk te identificeren en gegevens te controleren en eventueel aan te vullen.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 6 600 401. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS en AMP Groep zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.