Identificeer uzelf bij ICS via AMP

Volg de 4 stappen:

  1. Klik op de button ‘maak een afspraak’
  2. Log in met uw ordernummer en verificatiecode
  3. Kies zelf de datum, tijd en locatie
  4. Een medewerker van AMP Groep komt bij u langs
Maak een afspraak

Als u klant wordt of bent bij International Card Services, kan het zijn dat wij u vragen om u te identificeren. Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, werken we samen met AMP Groep.

U heeft een brief van ons ontvangen, omdat u een of meerdere Card(s) heeft, die zijn uitgegeven door International Card Services BV (ICS). Om uw creditcard te (blijven) gebruiken, is het belangrijk dat u zich op tijd identificeert en uw gegevens controleert en eventueel aanvult. Maak daarom zo snel mogelijk een afspraak.

 

Waarom moet u zich (opnieuw) identificeren en uw gegevens controleren?

Vanwege aangescherpte wet- en regelgeving is ICS wettelijk verplicht om (nieuwe) klanten te identificeren. Dit is onder andere gebaseerd op de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). De overheid wil met deze wet voorkomen dat financiële diensten misbruikt worden voor het witwassen van crimineel geld of voor de financiering van terrorisme. Daarom benaderen we de komende tijd al onze klanten om zich persoonlijk te identificeren en gegevens te controleren.

Wie vragen we om zich te identificeren?

ICS identificeert iedere (nieuwe) klant.

  • Vraagt u een creditcard aan? Dan vragen wij u om identificatie.
  • Bent u al klant? Dan kan het toch gebeuren dat wij opnieuw vragen om u te identificeren.
Identificeer u via AMP Groep

AMP Groep is gespecialiseerd in persoonlijke identificatie op locatie. Zo kunt u zich eenvoudig (opnieuw) identificeren en uw gegevens controleren. Of dat nu op uw werk, bij u thuis, of op een andere locatie in Nederland is. De medewerker van AMP begeleidt u tijdens het proces.

Op www.mijnafspraak.nl of via een van de buttons op deze pagina kunt u gemakkelijk een afspraak maken. Lukt het niet om online een afspraak te maken? Dan kan dit ook telefonisch via 0900 - 267 56 44.

De gegevens die u met AMP Groep deelt, worden op veilige wijze doorgestuurd naar ICS en daarna direct uit hun systeem gewist. Identificeren is op deze manier dus volkomen veilig.

Hoe logt u in om een afspraak te maken?

U kunt inloggen met het ordernummer uit de brief en uw verificatiecode. Uw verificatiecode is uw geboortedatum, geschreven als ddmmjjjj. Stel uw geboortedatum is 4 maart 1960, dan is uw verificatiecode 04031960. Na het inloggen kunt u direct een afspraak maken.

Volg onderstaande stappen:

1. Klik op de button ‘maak een afspraak’

2. Log in met uw ordernummer en verificatiecode

  • Het ordernummer kunt u terugvinden bovenaan de brief die wij u stuurden
  • De verificatiecode is uw geboortedatum, geschreven als ddmmjjjj

3. Kies zelf de datum, tijd en locatie

4. Een medewerker van AMP Groep komt bij u langs. U identificeert zich en controleert uw gegevens

Maak een afspraak

Hoe werkt AMP Groep?
  • U maakt een afspraak via de online planner. U kiest zelf wanneer, waar en hoe laat.
  • Op de dag van de afspraak krijgt u rond 07.30 uur een bericht (sms en/of e-mail) met een tijdvenster van twee uur waarin de medewerker van AMP Groep langskomt.
  • Zodra de medewerker naar u onderweg is, ontvangt u een bericht (sms en/of e-mail) met de geschatte aankomsttijd. Op www.mijnafspraak.nl kunt u de actuele geschatte aankomsttijd volgen.
  • Heeft de afspraak plaatsgevonden? Binnen een week ontvangt u van ICS een bericht of u uw Card(s) kunt blijven gebruiken.
Met welke identiteitsbewijzen kunt u zich identificeren?

U kunt zich identificeren met:

  • Een geldig paspoort (hoeft niet Nederlands te zijn)
  • Een geldig Nederlands rijbewijs 
  • Een geldig Nederlandse identiteitskaart
Wat gebeurt er als u zich niet of niet op tijd identificeert?

Het is belangrijk dat u zich vóór de datum die in uw brief staat persoonlijk identificeert en uw gegevens controleert en eventueel aanvult. Doet u dit niet, dan kunt u uw Card(s) na deze datum helaas niet meer gebruiken. Maak daarom zo snel mogelijk een afspraak. Wij adviseren u rekening te houden met de verwerkingstijd.

Komen na controle gegevens niet overeen?

Als na de controle door ICS is gebleken dat uw gegevens niet hetzelfde zijn als in uw klantdossier, dan moeten wij deze per direct opzeggen. De reden is dat we dan niet kunnen vaststellen dat u de persoon bent waarmee International Card Services BV de overeenkomst(en) voor de Card(s) heeft gesloten. U kunt uw Card(s) dan niet meer gebruiken.

Verrekeningen

U ontvangt, na beëindiging van uw overeenkomst(en), nog een rekeningoverzicht van ons. Daarop staat vermeld of er nog een saldo moet worden verrekend. Ook de eventuele (gedeeltelijke) teruggave van uw jaarbijdrage wordt hier in verrekend. Het eventuele tegoed op Card(s) storten wij terug op uw bankrekening, na het beëindigen van de overeenkomst(en). Ontvangt u geen rekeningoverzicht, dan is alles afgehandeld.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020 - 6 600 401. Of bel het telefoonnummer dat achter op uw Card staat. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS en AMP Groep zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.