ICS maakt gebruik van cookies.
ICS gebruikt cookies. Deze cookies worden gebruikt om de website te analyseren, te verbeteren en om advertenties voor u relevant te houden. U geeft aan, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op ‘Accepteren’ te klikken, akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van ICS. Meer weten over deze cookies, klik hiernaast op ‘Meer informatie’. Wilt u niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op ‘Cookie instellingen aanpassen’.

Deblokkeren Card(s)

Heeft u een nieuwe Card van ons ontvangen? Uw creditcard is uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd verzonden. U kunt uw creditcard eenvoudig zelf deblokkeren. Dit kan op de volgende manieren:

1. Via Mijn ICS

Log in op Mijn ICS en klik rechts in het scherm op Card(s) deblokkeren. Geef vervolgens aan welke Card(s) u wenst te deblokkeren. De betreffende Card is hierna direct klaar voor gebruik.


Bent u nog geen gebruiker van Mijn ICS? Activeer dan eerst Mijn ICS.

Bent u Extra Card-houder?

Alleen de Hoofd Card-houder kan uw Card via Mijn ICS deblokkeren. U kunt als Extra Card-houder uw Card wel zelf deblokkeren door een betaling te doen waarbij u uw pincode intoetst. Uw Card is vervolgens direct klaar voor verder gebruik. Let op: bij online aankopen met uw Card toetst u geen pincode in, hiermee kunt u uw Card dus niet deblokkeren.

2. Betaling met pincode

Doe een betaling met uw creditcard, waarbij u uw pincode intoetst. Uw Card is vervolgens direct klaar voor verder gebruik. Let op: bij online aankopen met uw Card toetst u geen pincode in, hiermee kunt u uw Card dus niet deblokkeren.

Is uw oude Card vervangen door een nieuwe Card?

Uw nieuwe creditcard heeft gewijzigde gegevens, zoals een nieuw 16-cijferig Card-nummer en/of een nieuwe vervaldatum.

Doet u online aankopen met uw Card? Of heeft u online abonnementen lopen met periodieke of automatische betalingen via uw creditcard? Dan heeft u aan de webwinkel uw Card-gegevens doorgegeven. Als u deze gegevens alvast bij de webwinkel aanpast, voorkomt u dat u uw online betaling niet kunt afronden of dat uw abonnement wordt gestopt.

Naar Klantenservice