Bestelling creditcard terugvragen: Zo werkt de Aflevergarantie
Heeft u iets gekocht met uw creditcard en is het niet of niet goed aangekomen? Wilt u een bestelling creditcard terugvragen? Daar hoeft u zich als klant van ICS geen zorgen over te maken. U heeft Aflevergarantie op vrijwel al uw aankopen. Dat betekent dat u een verzoek kunt doen om uw geld terug te krijgen. Uw (online) bestelling niet ontvangen of wilt u een betaling creditcard annuleren?
Bekijk de Algemene Voorwaarden
Bestelling creditcard terugvragen?
- Probeer eerst of u er met de verkoper uit kunt komen.
- Lukt dit niet, of heeft u na 7 dagen nog geen reactie? Dan kunt u de transactie betwisten.
- Vul dit formulier in: Bestelde producten zijn niet/verkeerd geleverd of nep (pdf)
Meer weten? Ga naar Onterechte afschrijving
Video: Bestelling niet ontvangen: Aflevergarantie, een gerust gevoel
Wat valt er onder de Aflevergarantie?
Aflevergarantie: u wilt de bestelling creditcard terugvragen, als een bestelling niet ontvangen is of producten verkeerd zijn geleverd. Ook in de volgende gevallen kunt u uw geld terugkrijgen:
- U heeft een abonnement opgezegd, maar er wordt nog geld afgeschreven van uw creditcard.
- Het product dat u heeft ontvangen is niet hetzelfde als u besteld heeft, of het is nep.
- U heeft een hotelovernachting geannuleerd volgens de voorwaarden, maar uw geld niet teruggekregen.
Verzekering tegen verlies, diefstal en beschadiging? Lees meer over Aankoopverzekering.
Zoekt u informatie over:
Overzicht KlantenserviceNeem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Card Online.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen