Rode kaart voor webshop
Wat een teleurstelling. Bijna 100 euro lichter en na weken wachten krijg je een shirt waar je voor geen goud in gaat lopen. Contact met de webshop levert helaas niks op: het aankoopbedrag wordt niet teruggestort en een vervangend shirt zit er ook niet in. En nu? Je verlies nemen en een nieuwe bestellen in een andere winkel?
Doelpunt voor creditcardhouders
Wanneer je een product bestelt, verwacht je natuurlijk dat het goede product wordt geleverd. Is dit niet zo? Dan zijn Europese webwinkeliers verplicht het probleem op te lossen. Helaas is niet elke webshop even klantvriendelijk. Dan is het fijn dat je een beroep kunt doen op de aflevergarantie. Speciaal voor producten die niet, niet op tijd, of verkeerd zijn geleverd. Kom je er met de verkoper niet uit? Dan kun je de transactie betwisten en helpt ICS het aankoopbedrag terug te krijgen.
Wil je een claim indienen? Let dan op het volgende:
- Kijk eerst of je eruit komt met de verkoper.
- Lukt dit niet, of krijg je geen reactie? Dan kun je de transactie betwisten. De betwisting moet binnen 30 dagen door ons ontvangen zijn.
- Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
- Vul dit formulier in om de betwisting in te dienen
Meer informatie
Meer weten? Kijk dan op de informatiepagina over de aflevergarantie.