Servicedesk positief beoordeeld

14 januari 2019

Wij onderzoeken regelmatig hoe tevreden onze klanten zijn en wat wij kunnen verbeteren.

Belangrijkste resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Uit het laatste klanttevredenheidsonderzoek komt naar voren dat onze klanten zeer positief zijn over hoe ICS vragen en problemen aanpakt via telefonische dienstverlening. De dienstverlening van ICS is correct en snel. Daarbij worden klanten door de medewerkers van de klantenservice vriendelijk te woord gestaan. De dienstverlening van de klantenservice is nog steeds op hetzelfde hoge niveau als vorig jaar.

Ook waarderen klanten de proactieve manier waarop ICS omgaat met fraude. De fraudegevallen worden goed en snel opgelost. Als in geval van fraude een nieuwe creditcard nodig is, dan ontvangt de klant die ook snel.

Verder zijn klanten positief over de Aankoopverzekering. De Aankoopverzekering geeft een prettig gevoel en als klanten daar aanspraak op doen, dan wordt dit goed afgehandeld door ICS.

Aandachtspunten ter verbetering zijn het e-mailcontact en de online dienstverlening. Met name de vindbaarheid van informatie op de website en de gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid van de app kunnen beter. Hiermee gaan we direct aan de slag.

Uitstekende service

Omdat vooral  onze Servicedesk goed wordt beoordeeld, vroegen wij vijf medewerkers van onze Servicedesk wat zij verstaan onder een uitstekende service:

  • “Écht luisteren, iedere klant is uniek.”
  • “Klanten altijd een beter gevoel geven dan ze voor het contact met ICS hadden.”
  • “Persoonlijke aandacht geven.”
  • “Klanten voorop stellen en het gevoel geven dat ze begrepen en gehoord worden.”
  • “Altijd en snel bereikbaar zijn.”

U kunt ons altijd bereiken

ICS is 7 dagen per week en 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 00.00 uur te woord.

Nieuwsarchief: