Mijn ICS Mastercard Gold werkt niet: 7 oplossingen
ICS Mastercard Gold niet geaccepteerd
Kunt u niet betalen met uw ICS Mastercard Gold? Met deze tips lost u het snel op:
- Heeft u een nieuwe ICS Mastercard Gold? Het kan zijn dat u uw creditcard nog moet activeren.
- Weet u zeker dat u de juiste pincode heeft gebruikt? U kunt altijd uw pincode opvragen.
- Bij online betalingen: het kan liggen aan uw wachtwoord.
- Werkt opdracht goedkeuren in de ICS Gold Creditcard app niet? Voer de juiste toegangscode in. Of zorg ervoor dat de vingeradruk / gezichtsherkenning overeenkomt met het origineel.
- Bij betaalautomaten: check de chip en de magneetstrip van uw ICS Mastercard Gold. Nieuwe Card aanvragen.
- In winkels: check of uw ICS Mastercard Gold wel geaccepteerd wordt: dit ziet u aan het Visa / Mastercard logo.
- Misschien heeft u uw maandelijkse betaling niet voldaan. U kunt alsnog betalen in Mijn Account.
Kunt u uw ICS Mastercard Gold nog steeds niet gebruiken? Wij staan voor u klaar om het op te lossen.
Neem contact op met de ICS Mastercard Gold Servicedesk.
Zoekt u informatie over:
- Betalen met uw Card
- Pincode vergeten
- Contant geld opnemen
- Rekeningoverzicht (online) betalen
- Betalen met de ICS Gold Creditcard app
- Geld overboeken van Card naar bank
- Betaalgegevens wijzigen
- Extra geld storten en sparen
- Contactloos betalen
- Mijn Card werkt niet: 7 oplossingen
- Tips voor terugbetalen
- Gespreid Betalen Faciliteit opzeggen
Neem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen