Mijn ICS Mastercard Gold werkt niet: 7 oplossingen

ICS Mastercard Gold niet geaccepteerd

Kunt u niet betalen met uw ICS Mastercard Gold? Met deze tips lost u het snel op:

  1. Heeft u een nieuwe ICS Mastercard Gold? Het kan zijn dat u uw creditcard nog moet activeren.
  2. Weet u zeker dat u de juiste pincode heeft gebruikt? U kunt altijd uw pincode opvragen.
  3. Bij online betalingen: controleer of u het goede wachtwoord gebruikt.
  4. Werkt opdracht goedkeuren in de ICS Gold Creditcard app niet? Voer de juiste toegangscode in. Of zorg ervoor dat de vingeradruk of gezichtsherkenning hetzelfde is als het origineel.
  5. Bij betaalautomaten: check de chip en de magneetstrip van uw ICS Mastercard Gold. Is dit beschadigd? Dan kunt u een nieuwe Card aanvragen.
  6. In winkels: check of uw ICS Mastercard Gold wel geaccepteerd wordt: dit ziet u aan het Visa / Mastercard logo.
  7. Misschien heeft u uw maandelijkse betaling niet voldaan. U kunt alsnog voor uw rekeningoverzicht betalen in Mijn Account.

Kunt u uw ICS Mastercard Gold nog steeds niet gebruiken? Wij staan voor u klaar om het op te lossen.
Neem contact op met de ICS Mastercard Gold Servicedesk.

Neem contact met ons op

Telefonisch

Heeft u een vraag? We helpen u graag. Bel ons maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Contactformulier

Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.

Postadres

Postbus 23225, 1100 DS Diemen