ICS maakt gebruik van cookies.
ICS gebruikt cookies. Deze cookies worden gebruikt om de website te analyseren, te verbeteren en om advertenties voor u relevant te houden. U geeft aan, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op ‘Accepteren’ te klikken, akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van ICS. Meer weten over deze cookies, klik hiernaast op ‘Meer informatie’. Wilt u niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op ‘Cookie instellingen aanpassen’.

de Bijenkorf Card deblokkeren

Heeft u een nieuwe Card van ons ontvangen? Uw Bijenkorf Card is uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd verzonden. U kunt uw Card eenvoudig zelf deblokkeren. Dit kan op de volgende manieren:

1. Via Mijn Account

Log in op Mijn Account en klik rechts in het scherm op Card(s) deblokkeren. Geef vervolgens aan welke Card(s) u wenst te deblokkeren. De betreffende Card is hierna direct klaar voor gebruik.


Bent u nog geen gebruiker van Mijn Account? Activeer dan eerst Mijn Account.

Bent u Extra Card-houder?

Alleen de Hoofd Card-houder kan uw Card via Mijn Account deblokkeren. U kunt als Extra Card-houder uw Card wel zelf deblokkeren door een betaling te doen waarbij u uw pincode intoetst. Uw Card is vervolgens direct klaar voor verder gebruik. Let op: bij online aankopen met uw Card toetst u geen pincode in, hiermee kunt u uw Card dus niet deblokkeren.

2. Betaling met pincode

Doe een betaling met uw Bijenkorf Card, waarbij u uw pincode intoetst. Uw Card is vervolgens direct klaar voor verder gebruik. Let op: bij online aankopen met uw Card toetst u geen pincode in, hiermee kunt u uw Card dus niet deblokkeren.

Is uw oude Card vervangen door een nieuwe Card?

Uw nieuwe Bijenkorf Card heeft gewijzigde gegevens, zoals een nieuw 16-cijferig Card-nummer en/of een nieuwe vervaldatum.

Doet u online aankopen met uw Card? Of heeft u online abonnementen lopen met periodieke of automatische betalingen via uw creditcard? Dan heeft u aan de webwinkel uw Card-gegevens doorgegeven. Als u deze gegevens alvast bij de webwinkel aanpast, voorkomt u dat u uw online betaling niet kunt afronden of dat uw abonnement wordt gestopt.

Naar Klantenservice