ICS maakt gebruik van cookies.
ICS gebruikt cookies. Deze cookies worden gebruikt om de website te analyseren, te verbeteren en om advertenties voor u relevant te houden. U geeft aan, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op ‘Accepteren’ te klikken, akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van ICS. Meer weten over deze cookies, klik hiernaast op ‘Meer informatie’. Wilt u niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op ‘Cookie instellingen aanpassen’.

Wijziging Algemene Voorwaarden per 1 mei 2017

28 februari 2017

Per 1 mei 2017 wijzigen de Algemene Voorwaarden van alle Cards van ICS. Ook wijzigen per die datum de Algemene Voorwaarden die horen bij de Gespreid Betalen Faciliteit.

Wat verandert er precies voor u? Dit hangt af van welke Card u heeft. Ook hangt dit af van de vraag of u een Gespreid Betalen Faciliteit heeft. U kunt de nieuwe Algemene Voorwaarden hier alvast bekijken.

De belangrijkste wijzigingen op een rijtje

1. Als sparen op uw Card mogelijk is hebben wij bij een positief saldo boven € 500,- tot nu toe spaarrente vergoed over het gehele positieve saldo. Ook vanaf 1 mei is dat nog zo. Wat er wijzigt is dat wij vanaf 1 mei de mogelijkheid hebben om de spaarrente te verlagen naar 0%. Natuurlijk zullen wij u altijd van tevoren informeren als wij de spaarrente wijzigen.

2. Het overboeken van een bedrag van uw Card naar uw bankrekening kost vanaf 1 mei ook voor Cards met daarop een Gespreid Betalen Faciliteit per transactie 2% van het opgenomen bedrag. Verder blijft een overboeking voor zover u die doet uit een positief saldo kosteloos.

3. Wij vragen u vanaf 1 mei wijzigingen in uw persoonlijke en financiële situatie die belangrijk zijn voor de overeenkomst direct aan ons door te geven. Denkt u hierbij aan de aankoop van een woning, een echtscheiding of werkloosheid. De reden dat wij op de hoogte willen zijn van zulke wijzigingen is dat wij het zowel voor u als voor ons belangrijk vinden dat de bestedingslimiet van uw Card blijft passen bij uw financiële situatie. Het kan ook zijn dat wij u om informatie over uw persoonlijke en financiële situatie die belangrijk is voor de overeenkomst vragen. Heeft u een ICS Card via een private bank? Dan geldt punt 3 niet voor u.