Dit kunt u doen
Uw klacht melden bij onze Klantenservice
Onze medewerkers van de Klantenservice proberen samen met u een oplossing te vinden. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice via chat, e-mail, telefoon of brief.
Een klacht indienen bij onze afdeling Klachtenmanagement
Bent u niet tevreden over de oplossing van de Klantenservice? Dan helpt de afdeling Klachtenmanagement u verder. Stuur uw klacht daarvoor naar:
of via de post naar:
International Card Services BV
Afdeling Klachtenmanagement
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen
Geef in uw e-mail of brief zoveel mogelijk informatie over uw ervaring, zodat we goed begrijpen wat uw situatie is.
Uw klacht doorgeven aan het KiFiD
- Als u na contact met Klachtenmanagement niet tevreden bent over de oplossing, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of bij een bevoegde rechter.
- Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting: het ODR-platform. Dit platform stuurt uw klacht naar het KiFiD door.
- Als u één van de volgende Cards heeft kan uw KiFiD-klacht namens ICS worden afgehandeld door Klachtenmanagement van ABN AMRO: ABN AMRO Creditcards (Classic, Gold en Visa) ABN AMRO Meespierson Cards (Classic en Gold), ICS Visa Cards (Prepaid, Panda, World, Gold en Platinum), ICS Mastercards (Prepaid, Classic, Gold en Black), ANWB Creditcards (Prepaid, Visa Classic, Silver, Gold, Mastercard), KNAC Mastercard, de Bijenkorf Card, BMW Visacard, Euroclix Mastercard, Ladytalk Mastercard, Mercedes Card en NSkiV Visa Card.