Bijenkorf Card activeren / deblokkeren

Een nieuwe of vervangende Bijenkorf Card ontvangen? Er zijn verschillende manieren om uw creditcard te activeren (of deblokkeren):

Optie 1: activeren via Mijn Account

Meld u aan bij Mijn Account en kies voor Bijenkorf Card(s) deblokkeren. Klik op de Bijenkorf Card die u wilt deblokkeren. Dat is alles! Nu kunt u de Bijenkorf Card direct gebruiken.

Activeer nu via Mijn Account

Optie 2: activeren via betaling

Betaling in de winkel
U kunt uw nieuwe Bijenkorf Card deblokkeren door een betaling in de winkel te doen met uw pincode. De Bijenkorf Card is daarna direct klaar voor gebruik. Ook Extra Card-houders kunnen zo de creditcard deblokkeren.

Online betaling
Indien u een online betaling doet, die via 3D Secure verloopt, wordt uw creditcard automatisch gedeblokkeerd. Mocht dit niet lukken (de betaling wordt afgewezen). Deblokkeer de Card dan handmatig via Mijn Account. Extra Card-houders voeren dezelfde acties uit. 

Werkt uw Bijenkorf Card niet na het activeren? Bekijk onze 7 oplossingen.

Vervangende creditcard: update accountgegevens bij webshops

Heeft u een vervangende Bijenkorf Card ontvangen? Betaalt u in webshops of via apps weleens met uw creditcard? Heeft u online abonnementen lopen met automatische betalingen via uw Bijenkorf Card? Dan zijn hier waarschijnlijk oude creditcardgegevens aan gekoppeld. Om te voorkomen dat u niet kunt betalen, is het nodig dat u deze gegevens in uw online accounts en/of apps wijzigt:

  • 16-cijferig Bijenkorf Cardnummer
  • vervaldatum
  • veiligheidscode (CVV/CVC)

Voorbeelden van bedrijven die met online accounts of apps werken; iTunes, Groupon, Spotify, McAfee, Google, Bol.com, Netflix, Norton, DropBox, Bijenkorf, Zalando.

 

Neem contact met ons op

  • Telefonisch

    Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.

  • Contactformulier

    Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.

  • Postadres

    Postbus 23225, 1100 DS Diemen