Bijenkorf Card activeren / deblokkeren

Een nieuwe of vervangende Bijenkorf Card ontvangen? Er zijn verschillende manieren om uw creditcard te activeren (of deblokkeren):

Optie 1: activeren via Mijn Account

Meld u aan bij Mijn Account en kies voor Bijenkorf Card(s) deblokkeren. Klik op de Bijenkorf Card die u wilt deblokkeren. Dat is alles! Nu kunt u de Bijenkorf Card direct gebruiken.

Activeer nu via Mijn Account

Optie 2: activeren via betaling

Betaling in de winkel
U kunt uw nieuwe Bijenkorf Card deblokkeren door een betaling in de winkel te doen met uw pincode. De Bijenkorf Card is daarna direct klaar voor gebruik. Ook Extra Card-houders kunnen zo de Bijenkorf Card deblokkeren.

Online betaling
U kunt uw Bijenkorf Card deblokkeren door een online betaling te doen waarbij u een wachtwoord via 3D Secure aanmaakt of een e-Code via de app genereert. De Bijenkorf Card is na de online betaling direct geactiveerd. Ook Extra Card-houders kunnen de Bijenkorf Card deblokkeren door te betalen met 3D Secure of e-Code.

Werkt uw Bijenkorf Card niet na het activeren? Bekijk onze 7 oplossingen.

Vervangende creditcard: update accountgegevens bij webshops

Heeft u een vervangende Bijenkorf Card ontvangen? Betaalt u in webshops of via apps weleens met uw creditcard? Heeft u online abonnementen lopen met automatische betalingen via uw Bijenkorf Card? Dan zijn hier waarschijnlijk oude creditcardgegevens aan gekoppeld. Om te voorkomen dat u niet kunt betalen, is het nodig dat u deze gegevens in uw online accounts en/of apps wijzigt:

  • 16-cijferig Bijenkorf Cardnummer
  • vervaldatum
  • veiligheidscode (CVV/CVC)

Voorbeelden van bedrijven die met online accounts of apps werken; iTunes, Groupon, Spotify, McAfee, Google, Bol.com, Netflix, Norton, DropBox, Zalando.

 

Neem contact met ons op

  • Telefonisch

    Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.

  • Contactformulier

    Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.

  • Postadres

    Postbus 23225, 1100 DS Diemen