Card activeren / deblokkeren

Activeren / deblokkeren via Mijn Account

Meld u aan bij Mijn Account en kies voor Card(s) deblokkeren. Klik op de Card die u wilt deblokkeren. Dat is alles! Nu kunt u de Card direct gebruiken.

Meer weten over Mijn Account? Zo activeert u Mijn Account

Activeren / deblokkeren via betaling met pincode

U kunt uw nieuwe Card ook deblokkeren door een betaling te doen met uw pincode. De Card is daarna direct klaar voor gebruik. Ook Extra Card-houders kunnen de Card deblokkeren door te betalen met een pincode. U kunt uw Card niet activeren/deblokkeren met een online aankoop, omdat u hiervoor geen pincode gebruikt.

Werkt uw Card niet na het activeren? 7 oplossingen.

Update uw Card-gegevens bij webshops

Betaalt u in webshops weleens met uw Bijenkorf Card? Of heeft u online abonnementen lopen met automatische betalingen via uw Card? Dan zijn hier waarschijnlijk oude Card-gegevens aan gekoppeld. Om te voorkomen dat u niet kunt betalen, is het nodig dat u de Card-gegevens in uw online accounts wijzigt.

Wijzig in uw online accounts de volgende Card-gegevens:

  • 16-cijferig Card-nummer
  • vervaldatum
  • veiligheidscode (CVV/CVC)

Voorbeelden van sites die met online accounts werken: www.itunes.nl, www.groupon.nl, www.spotify.com, www.mcafee.com, play.google.com, www.bol.com, www.netflix.com, www.norton.com, www.dropbox.com, www.zalando.com.

 

Neem contact met ons op

  • Telefonisch

    Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.

  • Contactformulier

    Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn Account.

  • Postadres

    Postbus 23225, 1100 DS Diemen