Contact

U kunt ons altijd bereiken

International Card Services BV (ICS) is 7 dagen per week, 24 uur per dag, telefonisch bereikbaar voor spoedeisende vragen. Een geruststellend idee als u bijvoorbeeld uw Card bent kwijtgeraakt. Voor minder urgente vragen staan wij u graag tijdens kantooruren te woord.

Veelgestelde vragen

Via onderstaande link vindt u een overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Telefoon

de Bijenkorf Card Servicedesk: 020 - 6 600 788

Het telefoonnummer staat ook achterop uw Card.

Let op! Dit is niet het nummer van de Bijenkorf. Heeft u vragen over producten of de webshop van de Bijenkorf? Bel dan naar: 0800 - 245 4488.

E-mail

Wilt u ons een e-mail sturen? Dat kan via het contactformulier in Mijn Account.

Adres

Postadres

International Card Services BV
Postbus 23225
1100 DS  Diemen

Bezoekadres

International Card Services BV
Wisselwerking 32
1112 XP  Diemen

Card verloren of gestolen

Bent u uw Card verloren of is deze gestolen? Geef de vermissing van uw Card zo spoedig mogelijk door aan de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611. Uw Card wordt dan onmiddellijk geblokkeerd.

De afdeling Verlies & Diefstal is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook vanuit het buitenland.

Geld overmaken naar uw Card

Wilt u geld overmaken naar uw Card? Dat kan door geld over te maken naar één van onderstaande rekeningnummers:

  • ABN AMRO: NL75 ABNA 0844 9970 56 (BIC: ABNANL2A)
  • ING: NL43 INGB 0005 6353 34
  • Rabobank: NL88 RABO 0187 4987 92

Vanaf een buitenlandse bankrekening:

  • IBAN: NL75 ABNA 0844 9970 56
  • BIC: ABNANL2A
  • Adres: ABN AMRO BANK NV
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

Vermeld bij uw overschrijving als omschrijving altijd uw ICS-klantnummer.

Algemene vragen aan de Bijenkorf

Voor algemene vragen aan de Bijenkorf kunt u bellen naar het Servicenummer van de Bijenkorf: 0800 – 0818

De kwaliteit van onze servicedesk

Bent u niet tevreden?

ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.

Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter kunnen wij uw situatie beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:

directievraag@icscards.nl

of per post naar:

International Card Services BV
T.a.v. het Directiesecretariaat
Antwoordnummer 242
1100 VB Diemen

Indien uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl) of bij een bevoegde rechter. Bent u consument en heeft u online een product of dienst bij of via ons afgenomen? Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform), dat uw klacht naar het Kifid zal doorsturen.

Ons klantenservice kwaliteitskeurmerk

De klantenservice van ICS voert als één van de twaalf organisaties in Nederland het ITO kwaliteitskeurmerk. Stichting ITO beoordeelt de kwaliteit van de dienstverlening aan de hand van normen die zijn gebaseerd op klantverwachtingen. Dit certificaat garandeert dan ook een kwalitiatief goede klantenservice. ICS is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar vanuit de hele werld.