ICS maakt gebruik van cookies.
ICS gebruikt cookies. Deze cookies worden gebruikt om de website te analyseren, te verbeteren en om advertenties voor u relevant te houden. U geeft aan, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op ‘Accepteren’ te klikken, akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van ICS. Meer weten over deze cookies, klik hiernaast op ‘Meer informatie’. Wilt u niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op ‘Cookie instellingen aanpassen’.

Nieuwsoverzicht

Wijziging Algemene Voorwaarden per 1 mei 2017

28 februari 2017

Per 1 mei 2017 wijzigen de Algemene Voorwaarden van de ABN AMRO Cards. Ook wijzigen per die datum de Algemene Voorwaarden die horen bij de Gespreid Betalen Faciliteit.

Wat verandert er precies voor u? Dit hangt af van welke Card u heeft. Ook hangt dit af van de vraag of u een Gespreid Betalen Faciliteit heeft. U kunt de nieuwe Algemene Voorwaarden hier alvast bekijken.

Goed voorbereid op vakantie met uw creditcard

Gaat u binnenkort op wintersportvakantie? Vergeet dan niet om uw ABN AMRO creditcard mee te nemen. Hiermee heeft u altijd de juiste valuta op zak en kunt u wereldwijd veilig betalen. ICS heeft een aantal 'wist u datjes' en handige tips voor u op een rij gezet zodat u goed voorbereid op vakantie gaat.

Belastingaangifte? Jaaropgave 2016 begin februari beschikbaar via Internet Bankieren

28 december 2016

Begin februari 2017 is uw jaaropgave over het afgelopen jaar beschikbaar via Internet Bankieren. Hierin staat het beginsaldo van 2016 van uw Card. Dit saldo heeft u nodig voor uw aangifte inkomstenbelasting 2016.

Spaarrente wijziging naar 0,3% per 1 januari 2017

12 oktober 2016

Wist u dat u spaarrente ontvangt als u spaart op uw Card? Bij een positief saldo van € 500,- of meer op uw Card ontvangt u spaarrente over het totale positieve saldo. Het maximale positieve saldo waarover wij rente vergoeden is € 1.000.000,-.

Introductie nieuwe ABN AMRO betaalpakketten

1 april 2016

ABN AMRO heeft nieuwe betaalpakketten geïntroduceerd om beter aan te sluiten bij de wensen van haar klanten. Vanaf april kunt u kiezen uit 3 betaalpakketten die het huidige Privé Pakket vervangen.

Problemen met inloggen? Update uw browser!

5 maart 2013

Heeft u problemen met inloggen of wordt onze website niet goed weergegeven? Dan kan het zijn dat u gebruikmaakt van een (verouderde) browser die deze website niet (meer) ondersteunt. Stap over op een nieuwere versie van uw browser of op een andere browser om van alle functies op deze website gebruik te maken.